Krav på vaccinationsbevis!

Tacket med ljuslampan i Universitetsaulan. Foto.
Universitetshusets aula. Foto: Kennet Ruona

Ändringen gäller från och med 1 december för Odeums konserter med fler än 100 deltagare.

Den 1 december verkställs Folkhälsomyndighetens krav på vaccinationsbevis för alla över 18 år som besöker allmänna sammankomster inomhus med fler än 100 deltagare.
I linje med denna bestämmelse kommer Odeum att kräva vaccinationsbevis från alla som önskar besöka våra julkonserter (4/12) och Luciakonserter (13/12).

Vi ber personer som redan har köpt biljetter och inte har något vaccinbevis att kontakta Odeum innan konserten via info [at] odeum [dot] lu [dot] se eller Visit Lund AB, tel. 046-131415 för att få biljettpriset återbetalat.