Biljettsläpp 9 november till Odeums jul- och luciakonserter!

julkonsert julgran

JULKONSERT 5 DECEMBER KL. 17.00

Fira in julen i den vackra Universitetsaulan med medlemmar ur Palaestra vokalensemble under ledning av Cecilia Martin-Löf! På grund av coronapandemin blir årets julkonsert i betydligt mer intimt format än tidigare år, med en liten ensemble och begränsad publik. Vi bjuder in till julstämning med de mest älskade julsångerna och några okända pärlor.

Biljettpris är 30 kr inklusive serviceavgift, för att täcka våra kostnader hos Biljettbyrån.

LUCIAKONSERTER 12-13 DECEMBER

Årets vackraste ljushögtid firas i en härligt intim traditionell Luciakonsert med Lunds akademiska kör under ledning av director cantorum Cecilia Martin-Löf. Plats: Universitetsaulan.

Sex konserttillfällen:

12/12 kl 16.00 och 17.30

13/12 kl 15.30, 17.00, 18.30 och 20.00

Entré: 140 kr

Student, barn, pensionär: 100 kr

Biljettbyråns och ticketmasters serviceavgift på 20 kr tillkommer

Biljetter via Biljettbyrån, Bangatan 1 i Lund.

eller via www.ticketmaster.se

Biljettsläpp 9 november!

OBS! Begränsat antal platser! Gällande restriktioner med anledning av coronapandemin kommer givetvis att efterföljas.